Uczenie się jako proces stawania się, czyli budowanie swojej tożsamości: kim stają się studenci w wyniku nabytego doświadczenia podczas studiów wyższych?
„Myśl pedagogiczna (i) o edukacji, będąca wypowiedzią jako efekt myślenia, nie przylega do faktyczności. Sens edukacji nie tkwi ani w jej faktyczności, ani w sferze jej uzasadnień, ani w sferze jej ideacji… Jest odkryciem, które poprzedza działania ukierunkowane na poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, które często musi nas nawiedzić,… aby (...)
https://centrumzasobow.upwr.edu.pl/dla-pracownikow/e-learning/ramy-ksztalcenia/01-tozsamosc
Lista osób zakwalifikowanych do Szkoły Doktorskiej UPWr w ramach VI edycji programu "Doktorat wdrożeniowy"
Dyscyplina: Weterynaria
Paweł Jan Borecki, 80,00 punktów
Milena Anna Kretschmer, 75,00 punktów
Maksymilian Konrad Lewicki, 78,14 punktów
Patrycja Ziuzia, 76,86 punktów
Dyscyplina: Technologia żywności i żywienia
Monika Besman, 70,86 punktów
Magdalena Matwiejczyk, 78,71 punktów
Dyscyplina: Inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka
Grzegorz Jerzy Budzik, 62,43 punktów
Żaneta (...)
https://phd.upwr.edu.pl/doktorat-wdrozeniowy/rekrutacja-na-doktorat-wzdrozeniowy/wyniki
Ta strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu zapewnienia prawidłowego jej działania. Te pliki cookies pozostaną aktywne zawsze, nie ma możliwości wyboru w tym zakresie, ponieważ są to pliki cookies, dzięki którym strona funkcjonuje w prawidłowy sposób. W tych plikach cookies zapisana zostanie informacja o ustawieniach plików cookies użytkownika. Dodatkowo wykorzystywane są pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych. Więcej informacji w polityce prywatności.