Emocje i uczenie się, czyli jaką rolę odgrywają emocje w tym, w jaki sposób i dlaczego studenci się uczą?
„Nauczanie i uczenie się są czynnościami głęboko emocjonalnymi”.Christopher Day
Emocje i uczenie się są nierozłączne. Emocje mogą zarówno wzmacniać, jak i zakłócać naukę, w zależności od tego, które z nich napędzają lub koloryzują doświadczenie. Odgrywają istotną rolę w integracji nowej wiedzy z wiedzą wcześniejszą, co potwierdziły zarówno badania obrazowania mózgu, jak i (...)
https://centrumzasobow.upwr.edu.pl/dla-pracownikow/e-learning/ramy-ksztalcenia/03-emocje
Ta strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu zapewnienia prawidłowego jej działania. Te pliki cookies pozostaną aktywne zawsze, nie ma możliwości wyboru w tym zakresie, ponieważ są to pliki cookies, dzięki którym strona funkcjonuje w prawidłowy sposób. W tych plikach cookies zapisana zostanie informacja o ustawieniach plików cookies użytkownika. Dodatkowo wykorzystywane są pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych. Więcej informacji w polityce prywatności.